De laatste uren - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nienke en Moniek - WaarBenJij.nu De laatste uren - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Nienke en Moniek - WaarBenJij.nu

De laatste uren

Blijf op de hoogte en volg Nienke en Moniek

08 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Nog een dag en dan is het zo ver, dan vertrekken wij naar Suriname voor onze eindstage. Vorig jaar in Februari zijn we begonnen met de voorbereidingen en nu is het dan zo ver. Op naar Nieuw Nickerie.
Op dit moment komen ook de zenuwen naar boven. Hebben we alles wel bij? Moeten er nog dingen geregeld worden en natuurlijk hoe zou het daar zijn.
Het laatste halfjaar is er al geregeld mailcontact geweest met de WINgroup, onze nieuwe stageplek. Dit geeft een prettig gevoel.

Afgelopen week hebben we al afscheid genomen van de klas. Na een half jaar hard gewerkt te hebben zijn alle opdrachten ingeleverd en kunnen we gaan genieten van dit avontuur.
Met de klas hebben we als het goed is nog regelmatig skype contact.

Vrijdag 6 Februari hebben we een afscheidsfeest gegeven voor onze vrienden. Dit is een super gezellige avond geworden. Toch dringt het besef nog steeds niet helemaal tot ons door dat we echt voor 4 maanden weg zijn. Waarschijnlijk komt dit als we eenmaal in het vliegtuig zitten.
We hebben nuttige dingen gekregen om mee te nemen. Van tijdschriften tot hele survivalpakketten. We moet alleen nog even puzzelen hoe we de spullen in de overvolle koffers kwijt kunnen maar dat komt helemaal goed.
Natuurlijk komt de selfiestick ook erg goed van pas ;).

Iedereen bedankt voor de interesse van het afgelopen jaar. Tegen wie we ook vertelde dat we op buitenlandse stage gingen, iedereen was even enthousiast.

Groetjes Moniek en Nienke

• 08 Februari 2015 - 14:05

Cecilia Peters:

Hallo Nienke, ik wil jullie verslag graag volgen. Ik ben een nicht van je moeder en wens jou en Moniek veel succec en een goede reis. Groetjes Cecilia

• 08 Februari 2015 - 14:43

Mark En Marije:

Leuk dat we jullie op deze manier kunnen volgen! Heel veel succes en vooral veel plezier in Suriname!!!! Geniet van deze laatste uren en een goede vlucht gewenst!
    Liefs Mark en Marije

• 08 Februari 2015 - 15:52

Remco Smits:

Veel plezier daar, geniet ervan! Xxx

• 08 Februari 2015 - 17:30

Arie Geurts:

Dag Nienke en Moniek, een goede reis en succes en natuurlijk veel herinneringen maken.

Groeten van Henny en Arie

• 08 Februari 2015 - 18:56

Henk En Jeanne Geurts:

Een mooie tijd toegewenst.

• 08 Februari 2015 - 23:21

Lieke Hurkmans:

Moniek en Nienke, ik wens jullie heel veel plezier in Suriname!! Een hele goede reis en een mooie tijd daar! Geniet ervan en ik ga jullie zeker volgen! Groetjes Lieke xx

• 09 Februari 2015 - 13:13

Sjaak En Ine:

Jullie zijn nu onderweg, heel veel plezier en we lezen/horen graag hoe het met jullie gaat! Dus we gaan jullie blog zeker volgen, dikke knuff Xx

• 10 Februari 2015 - 17:17

Frans En Gerrie:

Ook vanuit Tubbergen wensen we jullie 'n heel fijne tijd daar helemaal in Suriname. We zijn benieuwd naar jullie belevenissen en zullen geregeld op deze site gaan kijken.
    Heel veel succes met jullie stage en hartelijke groeten!

• 10 Februari 2015 - 19:06

Carol & Lucia :

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn nu nog wennen aan het weer en proberen je ritme op te pakken
    We zijn erg benieuwd naar jullie verhalen
    Geniet van jullie tijd daar tot ziens in mei wanneer we jullie komen bezoeken
    Ouders Moniek

• 20 Februari 2015 - 09:27

Brigitte:

Alles Sani Bun misi's, geniet ervan
    Tan Bun Brigitte

Verslag uit: Nederland, Nederland

Nienke en Moniek

Vanaf 9 Februari gaan wij voor vier maanden naar Nieuw Nickerie Suriname. Hier gaan wij stage lopen op het Dankercentrum van de WINgroup. het Dankercentrum is een dagopvang voor kinderen met een beperking. Verder zijn wij natuurlijk ook van plan om veel van Suriname te zien en daarvan willen wij jullie ook op de hoogte houden. Wij zullen om de beurt een berichtje schrijven. Groetjes, Moniek en Nienke

Actief sinds 07 Feb. 2019